اولین بار نام او را دو سال پیش زمانی که مدیر روزنامه ایران در استان گلستان بودم از زبان خبرنگار روزنامه ایران در استان شنیدم.  در آن زمان خانم خبرنگار برایم گفت که در صفحه ایران زمین روزنامه  ایران خبری را خواندم که برایم تعجب برانگیز بود.در آن خبر آمده بود عین الله تاجیک بخشدار قرچک در ارتباط با ... گفت،ناخودآگاه به ذهنم خطور کرد که نکند این تاجیک همان تاجیکی باشد که با من همکار است.البته او با طرح  این مساله در نزد خانم و رد آن از سوی او زود فهمید که اشتباه کرد 

با گذشت دو سال از آن ماجرا،ناخودآگاه به ذهنم رسید که باب این موضوع را در نزد بینندگان همیشه خبرنگار باز کنم  و به آنها پیشنهاد کنم که با این همه مراجعه ایی که به سایت های مختلف جست و جو مانند گوگل و ... دارند در صورت تمایل یکبار نام و نام خانوادگی خود را بنویسند و ببینند که در فضای سایبری افراد حقیقی و حقوقی همنام با شما در جای جای ایران عزیز و یا در خارج از کشور چه کسانی هستند. من دو سال پیش بعد از باخبر شدن از  داشتن همنام  ، این کار را در گوگل انجام دادم و اَدش خودم را در یک نقطه دیگری از ایران که  اتفاقا  دارای شخصیت حقوقی و صاحب منصب سیاسی هم بود یافتم. عین الله تاجیک  دو سال پیش بخشدار  قرچک بود که در این مدت دو سال تا امروز پله های ترقی را یکی پس از دیگری در حال طی کردن است. در روزهای نخستین امسال در خبرها آمد که اَدش  همیشه خبرنگار با حکم استاندار تهران به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان پاکدشت معرفی شد.بخشدار سابق قرچک از توابع شهرستان ورامین حدود شش سال در این سمت مشغول فعالیت بود.تاجیک در طول شش سال حضور در بخشداری قرچک، دو بار به عنوان بخشدار نمونه استان تهران انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفت .پیش از این، بهرام ستاری معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری پاکدشت بود که در روزهای پایانی سال ۱۳۸۹ به عنوان فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس پیشوا منصوب شد. مراسم تودیع و معارفه رسمی ادش ما ، در قرچک و پاکدشت، بعد از پایان تعطیلات نوروزی برگزار شد. او اکنون در شهرستان پاکدشت در جنوب شرقی استان تهران  و در جوار شهرستانهای تهران، ری، ورامین و پیشوا  در مقام  معاون فرمانداری پاکدشت مشغول خدمت است و من همیشه خبرنگار در استان گلستان و شهر گرگان  در کنار شغل کارگری دولت مشغول انجام وظیفه اطلاع رسانی نیز هستم.