صبح امروز مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در تماس با برنامه صبحگاهی رادیو گلستان از مردم کوی کاشانی که گاز منازل آنها در شب گذشته به مدت چند ساعت قطع شده بود عذر خواهی کرد. به گزارش اختصاصی همیشه خبرنگار ، در اواخر ساعات شب گذشته بر اساس اشکال فنی بوجود آمده، گاز منازل  یکصد خانوار ساکن کوی کاشانی گرگان قطع شد .  

مشکل فنی قطعی گاز با تلاش ماموران امداد و با حضور مسئول تعمیرات و رئیس اداره گاز ناحیه گرگان در ساعت یک بامداد رفع و  بلافاصله گاز منازل شهروندان این منطقه از گرگان وصل شد. با فرارسیدن فصل سرما موضوع قطع شدن گاز در بخش های از مناطق استان و افت فشار امری طبیعی است؛آنچه سبب شد تا همیشه خبرنگار به این رویداد به عنوان یک خبر برجسته بپردازد رفتار مسئولانه  و قابل تقدیر مهندس سنگدوینی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان است که در حرکتی انسانی به صورت خودجوش بدون آن که از صدا و یا سیمای گلستان کسی از این موضوع مطلع باشد، صبح امروز با برنامه صبحگاهی رادیو گلستان تماس گرفت و از طریق این رسانه ضمن اعلام این خبر به شهروندان  و بیان زحمات همکاران خود در  شرکت گاز استان بویژه شهرستان گرگان برای فراهم ساختن رفاه و آسایش آنها از مردم کوی کاشانی که گاز منازل آنها شب گذشته به مدت چند ساعت قطع شده عذرخواهی کرد. تاکنون فرهنگ عذرخواهی کمتر در میان مدیران استان ما مرسوم بوده است .  امید که حرکت این مدیر  استانی که در تکریم مردم و ارباب رجوع جزو مدیران برتر استان است از سوی استاندار گلستان مغفول نماند و این حرکت به نحو شایسته در پیش روی سایر مدیران استانی در جلسه شورای اداری استان مورد تقدیر قرار بگیرد.  لازم است با توجه به شعار دولت مبنی بر خدمتگزاری بی منت به مردم ،فرهنگ عذرخواهی و پاسخگویی به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب برای سایر مدیران استانی بیشتر یادآوری شده و به صورت شایسته این فرهنگ  الگو سازی شود.کمترین فایده این توجه  و تقدیر از این مدیر خدمتگزار از سوی استاندار گلستان این است که بعد از این در صدا و سیما و مطبوعات  و در نزد افکار عمومی مردم شاهد این خواهیم بود که سایر مدیران استانی نیز برای اتفاقات غیر مترقبه و بحران های ناخواسته ایی که در حوزه مسئولیتی آنها در ارتباط با مردم استان بوجود می آید  در اولین گام بجای فرافکنی بدنبال  عذرخواهی و جبران آن باشند.