قرارداد میلیاردی گروه آریا با مجری کاسبکار صدا وسیما
تاکنون کار در صدا و سیما و گرفتن آنتن برنامه ها، برای برخی از مجریان آن که با استفاده ازپول مردم از راه رسانه ملی ،اسمی برای خود دست و پا کردند،برکات فراوانی داشته است.انحصاری بودن تولید و پخش برنامه ها سبب شده است که برخی از افراد که اندک مسوولیتی در این رسانه ملی دارند،برای خود حسابی باز کرده و به فراخور شرایط از فرصتهایی که این ارتباطات و کار در این رسانه برای آنها فراهم می کند،بیشترین بهره را ببرند.این استفاده نادرست ،بیشتر در بین برخی از خبرنگاران و مجریان باسابقه و پرآوازه صدا و سیما بویژه در میان برخی از خبرنگاران و مجریان سیما به چشم می آید.سایت خبری تعامل نوشت : یکی از مجریان مطرح تلوزیون به عنوان مطلع در پرونده امیر منصور آریا به دادستانی احضار شده و در خصوص روابط خود با این شرکت و قرارداد تبلیغاتی خود با بانک آریا به سوالات پاسخ داده است. گفته می شود احضار این مجری با سابقه به علت قرارداد میلیاردی وی با بانک آریا بوده است. همچنین بسیاری از ارتباط های سیاسی امیر منصور آریا را نیز این چهره سرشناس برای او و شرکتش هماهنگ نموده است. این مجری صداوسیما چند سالی است که با استفاده از شغلش قراردادهای تبلیغاتی مختلفی را برای شرکت تبلیغاتی خود که به نام یکی از اقوام درجه یک اش می باشد جذب نموده است. حدس من این است که این فرد باید مجری برنامه گفت و گو محور باشد که تا چند مدت قبل پای ثابت گفت و گو با شخصیتهای سیاسی تراز اول کشور بود و مدتی است که با تغییرات انجام شده در برنامه ایی که پیش از این بیشتر برنامه ها و گفت و گوها با اجرای او همراه بود دیگر خبری از او نیست.اگر کسی از بینندگان همیشه خبرنگار اطلاع کامل تری از این مجری کاسبکار و رند سیاسی- اقتصادی دارد با ارسال نظر خود ما را خبر کند.
همیشه خبرنگار، پایگاه خبری تحلیلی مستقلی است که مدیر مسئول و سردبیر آن خبرنگاری است که در شهر مه و باران، گرگان سرافراز، فعالیت می کند.آبادانی گلستان در مسیر دست یابی به اهداف چشم انداز ایران 1404و شعار" همه با هم بسازیم گلستانی بهتر ز این"با استفاده از دانش روزنامه نگاری توسعه راهبرد ماست.