در ساعت 16 امروز  برخورد يك دستگاه پرايد با يكي از جايگاه هاي پمپ بنزين روبروي حوزه علميه امام خميني،منجر به آتش سوزي شد كه آتش آن توسط كارگران جايگاه با استفاده از كپسول آتش نشاني مهار شد. يكي از شاهدان اين حادثه به هميشه خبرنگار  گفت: علت اصلي اين حادثه بي احتياطي راننده پرايد در استفاده از دنده و پدال گاز بود كه بر اثر سرعت پرايد و مهار نكردن فرمان  از سوي راننده ،ماشين از مسير  اصلي خود جدا شد و به جايگاه پمپ بنزين برخورد كرد . وي افزود : در اين  آتش سوزي كه در همان زمان اوليه حادثه مهار شد به كسي آسيبي نرسيد و نتها ماشين پرايد آسيب ديد و جايگاه نيز از  پايه كج شد. در اين حادثه كه آتش نشاني را خبر كرده بودند؛به علت بعد مسافت و گسترده نبودن آتش ،ماشين آتش نشاني پس از پايان حادثه و بازگشت جايگاه به حالت عادي به پمپ بنزين رسيد.هميشه خبرنگار چند دقيقه پس از وقوع اين حادثه در صحنه حاضر بود.