امروز در دفتر خدمات ايرانگردي و جهانگردي كميل گلستان ذكر يادي از فقيد سعيد شادروان آيت‌الله سيد محمد رئيسي گرگاني شد. آقاي كميلي برايم  از خاطرات  خود با او گفت .او  گفت كه فاصله سني شان هشت ماه بود و با حضرت آيت الله رفاقت ديرينه داشتند . او با ابراز تأسف و تاثر قلبي خود، حضرت آيت الله  و خاندان وي را تاريخ استراباد و گرگان دانست و  در اين ميان با ذكر فضايل ايشان تاكيد كرد كه قطعا مردم و مسئولان گرگاني بدليل خدمات ايشان به انقلاب و مردم  در مراسم تشييع آن سنگ تمام خواهند گذاشت. شايان ذكر است پس از انتشار خبر در گذشت ايشان از سوي دوستداران حضرت آيت الله رئيسي ستاد برگزار مراسم ارتحال در گرگان تشكيل شد و براي اطلاع رساني مردم ،بنرهاي تمثال مبارك ايشان در نقاط مختلف سطح شهر نصب شد. با اين مقدمات گرگان مهياي تشييع باشكوه حضرت آيت الله مي شود.آيت‌الله سيد محمد رئيسي گرگاني، دو روز پيش در سن 63 سالگي در كشور كويت درگذشت. وي كه فرزند مرحوم آيت‌الله سيد علي رييسي و نوه‌ي رييس‌الذاكرين، خطيب شهير گرگان بود، نمايندگي آيت‌الله سيستاني در استان گلستان و كويت را بر عهده داشت. رئيسي در اول مهر 1327 در مشهد مقدس متولد شد. وي 3 ساله بود كه به همراه خانواده به نجف اشرف رفت و پس از تحصيل در دوره‌ي خارج فقه اصول، در سال 1347 به ايران بازگشت.  رئيسي در دهه 1350 از مبارزان عليه رژيم پهلوي بود و بدين سبب مدتي را در تبعيد گذراند.روحش شاد و راهش پر رهرو باد.